OMG ! IM 21

ASSALAMUALAIKUM !

first of all . 
seriously rindu teramat blog !
da lame ta hupdate okey . hahhaa . almaklumla busy ! 
*poyo*
disebabkan dah lama x hupdate so ni serba sedikit story of my life yg aku ringkaskan .... 


8 january 2014
tarikh keramat hidup aku .
already 21 !
and yang aku perasan la kan .
sepanjang umor 21 ni banyak kebahagian yang muncul berbanding kesedihan .
ALHAMDULILLAH
moga berkekalan hingga akhir hidup aku.

5 january 2014
terimakasih atas kehadiranmu
bahagia sangat
moga kebahagian yg aku rasakan saat ini berkekalan lama 
and moga kita sentiasa dijalaNya.
kita hanya merancang . tuhan menentukannya
doa itu penting kan ?
inshaAllah

now time to story bout my study pulak :
bulan 4 2014 inshaAllah tahun terakhirku diploma in banking at uitm dungun ni
then nak sambung diploma lagi 2 tahun kat uitm jugak..
setakat yg dah fullfill form degree 
pilihan 1: degree in finance
pilihan 2: degree in operation management
pilihan 3: degree in international trade
pilihan 4: degree in human resourses
hope antara 4 pilihan ni ade la ruang untuk aku..
and yang paling penting nak campus shah alam or melaka !
xmo kelantan . 
sebab................................ RAHSIA DULU !
haha

pen off . busy !

No comments: